1 december 2011

Angel Blessings...


Een tijdje geleden begon ik aan een nieuw Engelenquiltje, het derde op rij. Velen waren nieuwsgierig naar het eindresultaat en hier is 'ie dan!

A little while ago, I started working on a new Angel quilt, the third in row. Many of you have been waiting anxiously to see the final result and here it is!


Deze keer koos ik voor een winters plaatje. Het schattige engeltje heeft haar dikke, warme winterjas aangetrokken en ze brengt een beetje licht in de donkere winterdagen. We kozen voor mooie, warme stoffen van Kathy Schmitz en Kansas Troubles en ik vind dat ze perfect bij dit koude seizoen passen!

This time, I chose a warm winter theme. The cute little angel, wearing her warm winter coat, brings some light into the dark days of Winter. We chose some warm colored fabrics, by Kathy Schmitz and Kansas Troubles, and I think they match this season's cold days perfectly!


Zowel het 'Angel Blessings' patroon, als het pakket, zijn te koop in onze webwinkel. Vergeet niet je aan te melden voor onze gratis nieuwsbrief, want nieuwsbriefleden bestellen met korting.

Both the 'Angel Blessings' pattern and kit are available in our web shop. Don't forget to subscribe our free newsletter, because newslettermembers can order with a discount.


Tijdens de Stitchery workshop van 10 december (10.00 - 13.00 uur), zullen we ook met dit patroontje aan de slag gaan. Er is nog 1 plaatsje vrij. Heb je zin om mee te doen, stuur me dan even een e-mail.

Veel quiltplezier!

During the Stitchery workshop on December 10 (10.00 - 13.00 h.), we will also work with this pattern. There's still 1 free spot. If you'ld like to subscribe, please send me an e-mail.

Happy stitching!

15 opmerkingen:

Inge zei

Een superschattig patroontje! Morgen ga ik het bestellen, nu ben ik een beetje moe en wil weg bij die PC.

Groetjes,
Inge

Vlijtige Handjes zei

Een schattig patroontje. Heel sfeervol.
Groetjes Anita

Anoniem zei

Een lieverdje.

quiltlodge gerda zei

Wat weer een beeldje!

Wieke van Keulen zei

Mooi hoor, Elly en wat een prachtige achtergrondstof en warme stoffen heb je er bij gekozen.

Atelier Ullizee zei

Leuke verrassing! Ik zit al te popelen om naar de workshop te komen, tot dan!

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een lief quiltje is het geworden.

Groetjes
Ines

AnitaS zei

Het is een heel mooi quiltje geworden.

Anoniem zei

wat een schatje

Irena zei

Ja Ellie,prachtig,deze ga ik maken,groet irena

Plakhuis zei

Het is weer een schatje!

Carin zei

je hebt niet stil gezeten, wat een lieverd is dit !

Fien zei

Inderdaad hij is schattig.

Quibi zei

Ik vind het een schatje!!

Guusje, zei

Wat een leuke engel is dit weer geworden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...