14 november 2016

Winter Wandering - telechargez les instructions en Français!



Bonne nouvelle pour nos amis francophones: Marylène de l'Atelier Patchwork & Point Compté a traduit les instructions du projet gratuit en Français! Veuillez trouver les instructions ci-dessous.

Goed nieuws voor onze Franse volgers: Marylène van Atelier Patchwork & Point Compté heeft de instructies voor onze gratis Winter Wandering quilt in het Frans vertaald! Hieronder vind je de instructies in de 3 talen.

Good news for our French speaking friends: Marylène from Atelier Patchwork & Point Compté has translated the instructions of our free Winter Wandering project in French! You can find them below:

Instructions en Français
Instructions in English
Instructies in het Nederlands

6 opmerkingen:

brodine zei

Merci pour la traduction se sera plus facile :)

Guusje, zei

Wat een leuke quilt gaat dit worden. Bedankt volr het eerste patroontje ik ga me er eens over buigen.

Dom zei

Yessss !!! Merci Ellen et merci Marylène....mes neurones vont pouvoir se reposer =^:^=
Bizzz

Ellie's Quiltplace zei

@ Brodine, Dom: ;o)

@ Guusje: veel plezier :o)

conny's quilts en creaties zei

Hoi Ellen, ik heb het eerste blok af. Wat een geweldig leuk ontwerp. Dank je wel. (zie mijn blogbericht van 16-11) Vind je het leuk om foto's te verzamelen zoals bij het kalender blok? Ik kon geen mailadres vinden maar als je wilt stuur ik je de foto. groetjes Conny (connysquilts@live.nl)

Unknown zei

Hoi Ellen ik heb de patroontjes uitgeprint, maar deze passen nooit in een blok van 20x20 alleen het 3 en 4 zijn passend, de andere twee zijn veel te groot. Heb jij een oplossing, ik heb de printer op passend staan. gr. Janny Verkuijl Bloem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...