14 juli 2016

Heb je de Magic Patch al gezien?


Heb je de nieuwste Magic Patch al gezien?
Er staat een artikel in over Ellie's Quiltplace en hoe het allemaal 10 jaar geleden begon!

Did you already see the latest edition of Magic Patch?
It features an article on Ellie's Quiltplace and how it all started 10 years ago!


Je moet wel even je beste Frans bovenhalen om het te lezen. Gelukkig heeft Olivia het allemaal heel leuk en duidelijk geschreven. 

Olivia has done a great job writing this lovely article, and eventhough it's in French, if you have a basic knowledge like me, it's very understandable!


En kijk, ook Mams haar Cream & Spices quilt heeft een plaatsje gekregen in deze editie.

Look, Mams' Cream & Spices quilt is also featured.


Veel leesplezier!
PS. Er wordt vaak gedacht dat dit tijdschrift niet in Nederland verkrijgbaar is, maar je kunt het bij verschillende (web)winkels vinden, gewoon even googelen op Magic Patch 123.

Enjoy!
PS. It's often thought that the magazine is only available in France but you can find it in many (web) shops in other countries as well!

11 opmerkingen:

Willeke zei

Wat enorm leuk voor je Ellen, we zijn trots op je.
En ik verkoop de magic patch in de winkel, als hij beschikbaar is in nederland.
Lieve groetjes Willeke

quiltelle zei

Erg leuk. Je hebt eer van je werk. Het ziet er allemaal even mooi uit.
Op naar de volgende 10 jaar.
Groetjes Elle

10 zei

Ik heb het tijdschrift ook al in huis. Gevonden in Gent! Heel leuk artikel... 't was lang geleden dat ik nog een Franse tektst gelezen heb maar het lukte goed:) En het patroon van Mams is weer een mooie aanvulling voor mijn collectie! Groetjes, Martine

Truus zei

Gefeliciteerd Ellen! Leuk dat er nu steeds artikelen over jou komen in tijdschriften.
Succes en op naar de volgende 10 jaar!
Gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Leuk voor je ,mooie reclame.
Ik vind het blad minder leuk en omdat je je geld maar een keer kan uitgeven koop ik het niet.

Gr Jo.

Kathy S. zei

The magic patch is gorgeous! I haven't seen anything like it here in the USA. The colors are beautiful too. Have fun!

Marguerite zei

Leuk hoor!
Dit had je nooit gedacht toen je ooit met quilten begon.

Annerose zei

Super, das freut mich für Dich. Toll.
Liebe Grüße Annerose

Dientje zei

Nog een maand wachten, dan komt hij uit Frankrijk naar mij toe. Spannend. Gr. Dini

Ineke zei

Wat leuk Ellen, dit is heel erg mooi en mag je trots op zijn.

10ekequilt zei

Gefeliciteerd Ellen! Wat een eer en hier mag je zeker heel trots op zijn!
Groetjes 10eke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...