23 juli 2014

Tea Angel...

Herinner je je deze dame nog? Ik was hier vorige maand druk aan bezig en ik besefte net dat ik helemaal vergeten was haar hier, op mijn blog, te laten zien...

Remember this girl? I was working on this pattern last month, but I realised I totally forgot to show you the result, here, on my blog...


Dus hier is ze dan: de Tea Angel! Dezelfde lieve glimlach en een heerlijk kopje thee - nee, over dit thema heb ik niet lang moeten nadenken ;o)
Ik heb weer naar mijn favoriete stoffen gegrepen: Fig Tree, Blackbird Designs en een groene 'craquele' van Kathy Schmitz. Daar heb ik trouwens verschillende kleuren van in mijn voorraad, want die passen altijd overal bij!

So here she is: the Tea Angel! She's got a lovely smile and a nice cup of tea - you wouldn't guess where I got the inspiration for that! ;o)
I've used some of my favorite fabrics again: Fig Tree, Blackbird Designs and a green 'craquele' by Kathy Schmitz, of which I have all different colors in my stash, because they always come in handy!


Het patroon is overigens verkrijgbaar in onze webwinkel. Er zijn ook nog een paar pakketjes verkrijgbaar, maar wacht niet te lang met bestellen, want op = op!

Fijne dag!

The pattern is available in our web shop. There are few kits left, so if you'ld like to receive the complete kit, don't wait too long before you place your order, because once sold out, there won't be any new!

Have a nice day!

3 opmerkingen:

Truus zei

Het is erg leuk dit engeltje met mooie stoffen en kleuren.
En ik hoop dat de nabestaanden ook een troostengeltje bij zich hebben.
zonnige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Irena zei

Ik ben me bezig , prachtig , ik geniet iedere keer weer van,veel liefs irena

Birgitte aka Bietje zei

Zelf moet ik er nog mee beginnen, maar ik geniet al van de stofjes en het patroon. Het is wéér een schatje geworden. Dankjewel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...