12 augustus 2012

In het ochtendzonnetje...


De piramides wachten geduldig tot ik weer een nieuwe rij toevoeg aan de quilt. Er zitten nu 7 rijen aaneen en dat betekent dat ik bijna halverwege ben.

The pyramids are patiently waiting for me to add a new row to the quilt. With 7 rows sewn together, I'm almost halfway.


Vandaag is een prima moment om rij  nummer 8 aan de quilt te zetten. Wat zou ik anders moeten doen op deze heerlijke zondagochtend dan genieten van het ochtendzonnetje en mijn lapjes!

Fijne dag!

I think today will be a perfect day to add row #8. What else should I do on this Sunday morning but enjoy the early morning sunlight and some patchwork!

Have a nice day!


De piramidequilt is een heel speciale quilt, vol herinneringen. Meer verhaaltjes over deze restjesquilt vind je hier. Voor het gratis patroon klik je hier en een handige uitleg vind je hier en hier.

The pyramid quilt is a very special quilt, full of memories. You can read more about this scrap quilt here. For the free pattern click here . You'll find some useful tips and tricks here and here.

18 opmerkingen:

AnitaS zei

Hij wordt prachtig. Fijne dag en geziet van het zonnetje.

Roos zei

Wat wordt dit toch een geweldige quilt Ellen.
Groetjes Roos

Anja.M zei

Wat wordt hij mooi Ellen !
Quilt groetjes Anja.

Annelies zei

Wat wordt het mooi zeg !!

Irena zei

goede morgen,bij ons nog beetje fris,maar wel het kom,de warmte,ik heb vakantie dus heerlijk,quilt is echt mooi,zeg,vooral in dat ochtend zon,veel liefs irena

Marga (MarPie) zei

dat is GENIETEN met hoofdletters. Heel mooi word deze quilt.
Jij ook een hele fijne dag.

Groetjes,
Marga♥

Anoniem zei

Heerlijk, lekker genieten maar.

Guusje, zei

Hij wordt geweldig mooi, en ik denk dat ik hem ook ooit ga maken want ik heb me toch een restjes gevonden her en der bij het opruimen. Trouwens fijn dat je weer iets kunt doen.

ria vogelzang zei

Het wordt echt prachtig, Ellie!! Ben zo blij dat ik er ook mee begonnen ben! De eerste vijf stroken zijn klaar, moeten nog wel aan elkaar, maar het is nu al zo mooi om al die herinnerings-stofjes te zien!!
Geniet van vandaag!!

Ineke zei

Prachtige quilt is het aan het worden, veel herinneringen...
Fijne zondag

Anoniem zei

Prachtig wordt die en dan zo vol verhalen en herinneringen........
Groeten Wilma

Ellie's Quiltplace zei

@ Allemaal: dankjewel! :o)

@ Irena: wat heerlijk dat je tijdens je vakantie kunt genieten van zulk mooi weer! Het was hier gisterochtend ook al heerlijk, nog niet zo benauwd als het 's middags vaak kan worden.

@ Petra: het is een prima quilt om je restjes in op te gebruiken. Ondanks dat het steeds hetzelfde blokje is, verveel ik me tijdens het maken nooit. Het is leuk om al die herinneringen op te halen!

@ Ria: ik ben heel benieuwd naar jouw quilt! Je zult zien hoe hij weer veranderd eenmaal dat de rijen aan elkaar zitten. En dan kom je al die stofjes nog eens tegen. Leuk he, al die herinneringen die je erbij ophaalt!

Anoniem zei

Lekker dat je al op de helft bent met je piramides, dat is altijd een leuke mijlpaal. Veel plezier met het vervolg.

Anoniem zei

Wat wordt ie mooi , ik blijf het een heel mooi patroon vinden en zeker met de lichte piramides ertussen ....

Ellie's Quiltplace zei

@ Gert: bij 9 ben ik op de helft. Nog 2 rijen dus. Maar zo'n mijlpaal is inderdaad heel fijn. Dan weet je dat het nu 'echt' wordt!

@ Marjolein: dankjewel! De lichte piramides zorgen voor wat rust, want anders zou de quilt heel druk worden. Ik heb eigenlijk niet geteld hoeveel verschillende stoffen erin zitten, maar het zijn er best wat!

Corrieneeltje zei

Ha Ellie, misschien kun je vandaag met al die zon wel weer een rijtje toevoegen aan deze frisse, zomerquilt, wat is ie leuk!!

Carin zei

Wat wordt je pyramide quilt ontzettend mooi !!!

Anja zei

Echt leuk, die piramides!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...