7 augustus 2012

Bezige bijen...

Terwijl ik even uitgeschakeld was en 'niks' deed, hebben deze dames hun tijd goed benut. Kijk maar eens wat ze hebben gemaakt. Bedankt dames, om deze mooie projecten met ons te delen!

While I was recovering and doing 'nothing', these ladies sure used their time well. Look at the lovely things they made. Thank you ladies, for sharing your projects!


Hallo Ellen,

Hier een foto van mijn speldenkussen, wat een leuk patroon om te maken.
Ik ben er dan ook snel mee begonnen zodra ik het patroon binnen kreeg.
Het moeilijkste was nog het uit zoeken van de gebruikte stofjes, verder is het patroon erg duidelijk
en makkelijk te begrijpen. 
 
Groeten Evelien Werkman
 

 
Goedemiddag,
 
Ik heb net een berichtje op mijn blog geplaatst en denk ik zal je ook het resultaat maar laten zien. Hierbij dus een paar foto's van het speldenkussen en het naaldenmapje. De patronen waren zeer duidelijk en het was erg leuk om ze te maken.
 
Groetjes Sandra
 

 
 
 

2 opmerkingen:

AnitaS zei

Leuke werkstukken gemaakt van je patronen.

Ineke zei

Wat luk om weer verschillende speldenkussentjes te zien!
Liefs, Ineke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...