18 februari 2017

...


Hierbij willen Philippe en ik iedereen heel hard bedanken voor de lieve reacties via de mail, blog, facebook, sms,... Het waren er honderden dus we gaan niet op iedereen persoonlijk kunnen reageren, maar bij deze iedereen hartelijk bedankt om ons een hart onder de riem te steken!
Intussen is ook, met wat vertraging omdat ons hoofd er even niet naar stond, de nieuwsbrief van februari verzonden. Veel leesplezier!
(nog geen lid? Klik hier!)

Philippe and I like to thank you all for your lovely, warm comments on our blog, e-mail, Facebook, text message,... There were hundreds and we're not able to reply personally on each of them, so I would like to take this opportunity to thank you all for your support!
It's a bit later than planned, because of everything that happened, but in the meanwhile, we have send the February newsletter. Enjoy reading!
(not yet a member? Click here!)

3 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo Ellen,
ik heb je nieuwsbrief weer enkele keren gelezen. Dat doe ik altijd... eerst diagonaal en dan op mijn gemakje:-)Mooie foto's van Thijsje-hij zal voor altijd bij jullie blijven- en ook zo'n mooie foto van de flower-power! Ik wacht al op het volgende mini-quiltje en dan begin ik eraan. Omdat ik graag een quiltje wil maken van de 6 mini-quiltjes van dit jaar leek het me beter om op nr 2 te wachten om te zien hoe ik ga werken met jouw stofjes! Ik ben alvast erg benieuwd naar het volgende patroontje en ook of het me gaat lukken om er een leuke quilt van te maken:) Heel veel groetjes, Martine

10ekequilt zei

Sterkte Ellen met het verlies van Thijsje!
Groetjes 10eke

Truus zei

Koester de fijne herinneringen aan jullie lieve Thijs.
Goede zondag
groetjes, Truus uit Drenthe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...