7 maart 2016

'n Quiltwerkje en 'n voorjaarsklassieker...


'n Quiltwerkje...

A quilt...


... en een voorjaarsklassieker... De ingrediënten voor een fijne middag!
(en Philippe en Thijsje die samen naast me op de bank liggen te slapen tv liggen te kijken, maar die foto mocht ik niet online zetten, LOL!)

... and a cycling classic... that's all I need for a lovely afternoon!
(and Philippe and Thijsje next to me on the couch, sleeping watching tv, but they would probably kill me if I posted a picture of that, LOL!)

3 opmerkingen:

Dientje zei

Geen fijnere middag kun je je wensen. Ik weet hoe dat voelt. Ik doe mee.
Groet,
Dientje

Truus zei

Heerlijk rustig relaxen met het doorpitten van je quilt en genieten van de mannen naast je op de bank -slapend. Ook zonder foto zie ik het voor me.
Vandaag al weer een zonnige start van de dag!
Geniet en een gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe
Ps inderdaad doen de vogels aan Escher denken.

10 zei

Ja, iemand moet quilten en wakker blijven om de rest naderhand te kunnen vertellen hoe de wedstrijd verlopen is:) Fijn dat je Philippe dan een beetje kunt terugplagen... Groetjes, Martine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...