25 april 2015

Over sneeuw, zon, kaas en een leuke verrassing van Willeke...


Tijdens onze vakantie hebben we geskied...

We spend our vacation skiing...


... van het zonnetje genoten (mét een Mojito natuurlijk!)...

... enjoying the sunshine (with a Mojito of course!)...


... en raclettekaas gegeten...

... and eating cheese...


... VEEL raclettekaas!

... lots of cheese!


Natuurlijk is er ook nog wat gequilt. Ik heb wat blokjes gemaakt voor mijn nieuwe quilt en mijn Pins & Needles - Travel Edition speldenkussen kwam hierbij perfect van pas!
(ik denk er ineens aan dat ik hiervan het eindresultaat nog helemaal niet heb laten zien. Vergeten met de vakantie. Maar dat hou je tegoed!)

Of course I did some quilting too. I worked on my new quilt and my Pins & Needles - Travel Edition Pincushion came in really handy!
(by the way, I noticed because of our vacation I forgot to show you the final result of my pincushions, so I promise to show you that later!)


En tot slot kreeg ik tijdens de vakantie ook nog een berichtje van Willeke van Fat Quarters in Culemborg. Ik ben haar een tijdje geleden, na een bezoek aan haar super gezellige winkel, beginnen volgen op Facebook en bij een verloting onder de volgers kwam ik als winnaar van dit prachtige stofpakketje uit de bus! Ze had er nog een lieve boodschap bij gedaan op een al even schattig kaartje, dat overigens perfect bij de lapjes past. Daar beginnen mijn vingers meteen van te kriebelen om aan de slag te gaan! Dankjewel Willeke, voor deze leuke verrassing!

And last but not least, I got a message from Willeke, from Fat Quarters in Culemborg. I started following her on Facebook a while ago, after visiting her lovely shop, and because of that, I was the lucky winner of this beautiful fabric bundle! She added a sweet message on this cute postcard, which matches the fabrics perfectly. It does tempt one to get started right away! Thank you Willeke, for this lovely surprise!


5 opmerkingen:

Dientje zei

Daar geniet ik altijd van: sneeuw, zon, handwerkje en lekker eten. Doet me denken aan mijn vakantie in maart. Enige verschil: we hadden geen balkon op de zonkant en bij thuiskomt lag er niet zo'n verrassing te wachten. Wat een heerlijk pakketje.
Groet, Dientje (dientjes.blogspot.com)

Truus zei

Heerlijk genieten van zon sneeuw en racletten!!! Is ook alweer een half jaar-nee langer,augustus-dat ik dat heb gedaan-zaaaalig!!
Leuke thuiskomst met deze verrassing.
gezellig weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Marguerite zei

Dat is leuk thuiskomen met zo'n mooi cadeautje in de brievenbus.
De foto's van de vakantie zijn natuurlijk ook heel mooi. Maar nu op naar de zomer hoor!

Ineke zei

Je hebt genoten, lekker weer "bijgetankt"
Mooie lapjes heb je gewonnen.
Liefs, Ineke

Ellie's Quiltplace zei

@ Dientje: genieten he! Het gaat altijd weer veel te snel voorbij.

@ Truus: wij eten thuis soms ook raclette, maar dan is dat in onze gourmetpannetjes. Ook lekker, maar toch anders. Ik schrok wel hoor, toen ik die grote kaas zag :p

@ Marguerite: ja, van mij mag de zomer ook komen. Maar met een gevoelstemperatuur van dik 20 graden was het in de sneeuw ook niet slecht!

@ Ineke: dankjewel! De batterijen zijn inderdaad weer helemaal opgeladen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...