8 juli 2014

Love the Summer ?


Afgelopen zondag gingen we met de trein met de auto naar Oostende. Volgens het weerbericht zou het tot een uur of 11 regenen en daarna zou het grijs, maar droog zijn.

Last Sunday, we went to Oostende. According to the weather predictions, at the coast it was going to rain untill about 11 AM, and after, it would be cloudy but dry.


Maar de voorspellingen waren niet juist en het was droog tot een uur of 11 en daarna begon het te gieten...
Ondanks dat ons uitstapje niet zoals gepland verliep, hadden we wel veel plezier. We hebben door de galerijen gewandeld en iets gedronken bij het Q-music Beach House, waar Peter Verhoeven aan het werk was, de DJ die me altijd bijstaat wanneer ik op zondagochtend het huis poets :o)

But the weather forecast was wrong, and instead it was dry untill 11 PM, and we had pouring rain after...
Despite that our trip didn't go as planned, we had much fun, walking the galleries and visiting the Q-music beach house, were we saw Peter Verhoeven at work, the DJ who always helps me through the Sunday cleaning :o)


Vandaag is het opnieuw grijs en aan het regenen. Eindelijk de regen waarop we gehoopt hebben, voor ons gazon dan toch... Maar dat is een ander verhaal...

Fijne dag!

Today is again grey and rainy. Finally the rain I was hoping for for my grass to grow... But that's a different story...

Have a nice day!

4 opmerkingen:

Truus zei

Met zo iemand erbij,wil ik ook wel mijn huis poetsen! (lol)
Prachtige foto's van het strand-jammer dat je dagje strand in het water is gevallen.
Volgende keer beter.
Werk ze.
groetjes,Truus uit Drenthe

Ellie's Quiltplace zei

@ Truus: LOL! Zo is poetsen geen straf meer he ;o)
Och, in het water gevallen is gelukkig relatief. Nou ja, niet als je het letterlijk neemt, maar we hebben het echt naar ons zin gehad!

Quibi zei

Al die regen levert ook veel quilttijd op, mits je niet moet werken dan (zoals ik:))

Ellie's Quiltplace zei

@ Quibi: voor mij helaas ook gewoon een fulltime job. Quilten is voor 's avonds. Maar ach, dan regent het ook nog. Niks te klagen dus ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...