23 maart 2014

Lente... en een belangrijke mededeling...!

Het lentegevoel, dat hebben we al een tijdje, dankzij het heerlijke weer. Maar eergisteren was het dan eindelijk officieel de eerste lentedag.

We've been having a Spring-feeling for quite some time now, thanks to the lovely weather, but the day before yesterday was, officially, the first real day of the new season.


Bij een nieuw seizoen hoort ook weer een nieuw seizoenenbriefje, dat we met elke bestelling meesturen en waarmee je de seizoensstitcherys kunt maken. Maar... dit zal het laatste jaar zijn dat we deze briefjes zullen versturen. Want na 3 jaar is het tijd voor iets nieuws.

With a new season, comes a new seasonal note, that we ship with our patterns and of which you can make the seasonal stitcheries. But... this will be the last year you'll receive these notes with your order. We thought, after 3 years, it would be time for something new.


Dus als je nog één of meer van deze gratis patroontjes mist, hou dan de volgende data goed in de gaten voor je bestelling: Lente: 21 maart - 20 juni, Zomer: 21 juni - 22 september, Herfst: 23 september - 20 december, Winter: 21 december - 31 maart 2015. Let op: er zullen geen lentebriefjes meer verzonden worden in 2015! Vanaf april volgend jaar gaan we van start met iets nieuws. Ik kan er nog niks over verklappen, enkel dat Mams en ik al heel veel plezier hebben gehad met het ontwerpen en de voorbereiding!

Fijn weekend!

So if you're still missing one or more of the free patterns, please mind the following dates for placing your order: Spring: March 21 - June 20, Summer: June 21 - September 22, Autumn: September 23 - December 20, Winter: December 21 - March 31 2015. Note, there will be no more Spring notes in 2015! We will start with a great new project in April 2015. I can't tell you anything yet, besides that Mams and I already had great fun designing!

Have a nice weekend!

6 opmerkingen:

Annelies zei

Geniet van het lenteweer !

Nanske zei

Lijkt me leuk te worden,fijne zondag en groetjes.

Ineke zei

Spannend! Fijne lente-dagen!
Liefs, Ineke

Anoniem zei

Spannend wat er volgend jaar komt!
Heb nog steeds het stitcherietje van mijn haasjes en de lapjes van het speldenkussentje niet gevonden-het spookt hier!(lol)
Na regen komt zonneschijn-fijne lentedagen
groetjes,Truus uit Drenthe

Ellie's Quiltplace zei

@ Annelies: heerlijk he, al heeft het hier ook wel even flink gehageld.

@ Nanske: het is echt een lange termijn werkje, maar zeker bij die van de lente komt het einde nu toch in zicht!

@ Ineke: vooral moeilijk om nog niks te verklappen ;o)

@ Truus: ik ben mijn blauwe randstof voor de Shades of Summer kwijt geweest. Toen ik hem klaar had (met paarse rand), kwam ik de blauwe stof ineens weer tegen. Ik ben zeker dat ik ook op die plaats had gezocht... maar soms lijkt het inderdaad te spoken. Wie weet waar je je stitchery nog eens tegenkomt!

Esperanza zei

precioso.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...