14 maart 2014

Iets om naar uit te kijken...


Ik hou me nog altijd aan mijn goede voornemen om eerst wat dingen af te maken voor ik aan iets nieuws begin, maar het kan geen kwaad om iets te hebben liggen om naar uit te kijken.

I'm still holding on to my intention of finishing some projects before I start something new, but it doesn't hurt to have something to look forward to.


Deze Jelly Roll is van de Ladies' Album serie van Barbara Brackman. Ik heb met heel veel plezier met haar vorige stoffen, de Metropolitan Fair serie, dit quiltje gemaakt en deze nieuwe stoffen zijn even schitterend. Ik vind de donkere stoffen en de antieke uitstraling mooi, maar ook de iets fellere roze stoffen zijn een plaatje. Ik heb al een ontwerp klaarliggen, maar ik moet nog even wachten tot de rollen stof binnenkomen bij Jacqueline, dan kan ik de bijkomende stof voor deze quilt kopen. Ik kan haast niet wachten om hiermee aan de slag te gaan!

Fijne dag!

This Jelly Roll is from the Ladies' Album series by Barbara Brackman. I enjoyed working with her Metropolitan Fair series for this mini quilt and these new fabrics are just as beautiful. I love the darker colors and the antique look, but also the fresh pink ones. I have a design finished, I only have to wait for the bolts of fabric to arrive at Jacqueline's to buy the additional fabrics for this quilt. Can't wait to get started!

Have a nice day!

4 opmerkingen:

Marguerite zei

Vind het bovenaanzicht van je rol aan mooi.

Anoniem zei

Spannend wat voor moois je nu in gedachten hebt.
En de grondwerker moet hier ook het weiland doen-zelfde als bij jullie:hobbel de bobbel.
Succes en een goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Ineke zei

Wat een prachtige jelly-rol. Geniet er maar van!

Liefs, Ineke

Ellie's Quiltplace zei

@ Marguerite: zo is het echt een snoepje he!

@ Truus: ik hoop dat de andere stoffen van de serie snel binnenkomen, dan kan ik hiermee aan de slag!
Tsja, die mannen doen dat met een kraan, en voor je het weet is alle grond keurig plat en is alle rommel weg. Daar kun je zelf niet tegenop...

@ Ineke: voorlopig zit hij nog gewoon opgerold, want dat is een plezier om naar te kijken!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...