30 juli 2012

Helemaal vergeten...


Oeps,... Ik ben helemaal vergeten om de Lantern Festival quilt op mijn blog te laten zien.

Oops,...  I totally forgot to show the Lantern Festival quilt on my blog.


Dus,... tadaaaa...!!! Hier is 'ie!

So,... tadaaaa...!!! Here it is!


De quilt is 92 x 115 cm en gemaakt van lapjes van de Stoffenclub van The Log Cabin. Ik gebruik normaal niet van die felle kleuren in een quilt, maar ik ben helemaal verliefd op het eindresultaat! Ik heb zelfs meer stoffen van deze ontwerpsters (Bonnie & Camille, voor Moda) gekocht, voor toekomstige projecten.

The finished quilt measures 92 cm x 115 cm and it's made from fabrics from The Log Cabin's Fabric Club. I never thought I would make a quilt with colors this bright, but I do love the result! I even bought more fabrics from the same designers (Bonnie & Camille, for Moda), for future projects.


O ja, voor degenen die onze nieuwsbrief nog niet hebben gelezen: het patroon van de Lantern Festival quilt is te koop in onze webwinkel, en bestel je ten laatste op 31 juli, dan kun je ook nog eens profiteren van de speciale nieuwsbriefledenkorting.

Fijne dag!

O, for those who haven't read our newsletter yet: the pattern of the Lantern Festival quilt is available in our web shop, and if ordered before July 31, 23,59 h., you can still enjoy the special newsletter member discount.


Have a nice day!

22 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Hij is mooi geworden.

Groetjes
Ines

AnitaS zei

Hij is prachtig geworden. Ik kan me voorstellen dat je op die stoffen verliefd bent geworden.

ria vogelzang zei

Echt prachtig! En heel mooie stofjes!!

Roos zei

Hij is prachtig geworden...complimenten...
Groetjes Roos

Supergoof zei

Beeldschoon!
Een plaatje, ben blij dat je 'm laat zien, hij is zo vrolijk.
:o)

Birgitte aka Bietje zei

Ook ik ben lid van die stoffenclub, maar het was me niet opgevallen dat jij die stoffen gebruikt had. In jouw quilt komen ze prachtig tot hun recht. Super.

Anoniem zei

Wat is 'ie mooi geworden zeg. Mooi in deze kleuren, en leuk ook, die witte "sterren" op de hoekpunten.

Gonny zei

Hij is prachtig geworden en weer zo mooi en fijntjes door gequilt...

Anja zei

En hij is nog wel zo mooi!

katrien zei

Heel mooi.

Ellie's Quiltplace zei

@ Ines, AnitaS, Ria, Roos, Supergoof, Anja, Katrien: dankjewel!

@ Birgitte: zo zie je maar wat je met stoffen kunt doen. Zo vind ik het ook altijd heel leuk om quilts van anderen te bestuderen om te zien of ik lapjes herken, en die ik zelf dan weer heel anders heb gebruikt.

@ Gert: je zou hem ook best 'omgekeerd' kunnen maken, dan krijg je een heel ander effect. Met mooi quiltwerk in de witte blokken lijkt me dat ook niet verkeerd.

@ Gonny: vroeger quiltte ik niet graag, maar ineens kreeg ik door dat die steekjes een quilt zoveel mooier maken, en sindsdien zoek ik altijd naar mooie quiltmotieven :o)

Guusje, zei

Hij is prachtig geworden, mooie kleuren, mooi patroon.

Anoniem zei

Oh Ellie, wat is die weer mooi geworden en we nemen het je niet kwalijk dat je het nu pas showt, want je was nog aan het genezen. Gaat het al wat beter met je?
Groetjes van Wilma Oud

Ineke zei

Schitterend, wat een prachtige uitstraling!!!
Hoe gaat het nu met je? Alweer wat beter en hoop dat je geen pijn meer hebt?
Liefs en groetjes, Ineke

Irena zei

wat mooi,en ik zeg vandaag op de cursus bij Jacqueline,dat ik al lang niets van jouw heb gehoord, maar jij was nog bij Haar,en nou bericht,veel liefs irena

Ellie's Quiltplace zei

@ Petra: dankjewel :o)

@ Wilma, Ineke: het gaat al een heel stuk beter, dankjewel! Ik heb bij normale bewegingen geen pijn meer, maar ik merk het nog wel als ik me bijvoorbeeld uitrek. Nu is het tijd om thuis rustig aan alles weer in orde te brengen, want het grote poetswerk enzo, dat is er de afgelopen tijd niet van gekomen. Gelukkig heb ik genoeg quiltwerkjes om 's avonds weer mee uit te rusten ;o)

@ Irena: Mams en ik zijn vrijdag even bij Jacqueline geweest. Ik had nog een achterkant nodig voor de Shades of Summer en ik heb een mooie stof gevonden.
Ik zag dat het vorige berichtje van 19 juli was. Ik schrok zelf dat het al zo lang geleden was dat ik had geschreven, maar ik heb ook niet zoveel gedaan en meegemaakt in de tussentijd :oP Gelukkig gaat het nu allemaal weer een stuk beter!

Hubertine zei

Wat een droppie! Zo fris en fruitig!

Anja.M zei

Een prachtig quiltje geworden Ellen.
Hele mooie stoffen.
Quilt groetjes Anja.

Marga (MarPie) zei

Hij is inderdaad heel mooi geworden.

Groetjes,
Marga♥

Ellie's Quiltplace zei

@ Hubertine, Anja, Marga: dankjewel :o)

Anoniem zei

Super hoe die blokken zo'n mooi geheel vormen.

Ellie's Quiltplace zei

@ Soyee: dankjewel. De witte 'tussenstukken' geven ook een heel leuk effect. En ik word zo blij van die zomerse stoffen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...