1 augustus 2015

Weer op verplaatsing...


Gisteren plaatste ik een foto van mezelf op Facebook met een drankje in Saint-Jean-Cap-Ferrat en ik schreef erbij: "Even zonder lapjes."

Yesterday, I posted a picture on Facebook of me in Saint-Jean-Cap-Ferrat with a drink, and wrote: "a moment without patchwork".


Maar natuurlijk heb ik mijn Switch! restjes wel meegenomen naar Frankrijk. Ik wil niet te verslaafd klinken, maar twee weken zonder lapjes zou wel heel lang zijn ;o)

But of course, I did bring my Switch! scraps to France. I don't want to sound too addicted, but two weeks without patchwork would be a bit too long ;o)


De bar van ons hotel is een heerlijke plaats om nog wat nieuwe blokjes te maken en de top groeit dan ook snel.

Fijne dag!

Our hotel bar is the perfect place to make some more blocks and the top is growing fast.

Have a nice day!

5 opmerkingen:

Martine zei

Leuke quilt ben je aan het maken.

Marlies Mansveld zei

Wat ziet dat er heerlijk uit zo. Mooie omgeving, een wijntje en een quilt naaien. Wat wil een mens nog meer?

Truus zei

Een heerlijk plekje om met je lapjes bezig te zijn!
Kan ook niet zonder m'n handwerkspulletjes op vakantie.
groetjes,Truus uit Drenthe

Ellie's Quiltplace zei

@ Martine: dankjewel!

@ Marlies: wat wil een mens nog meer? Daar altijd kunnen blijven? ;o)

@ Truus: volgend jaar gaat er wel iets kleiners mee, deze was een beetje te groot om in de auto aan te werken ;o)

Ann zei

Hoi Ellie!
Mijn ouders hebben enkele jaren terug ook een weekje in dit hotel verbleven! Ze vonden het er super!
Mooie foto's trouwens.
Groetjes, Ann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...