19 oktober 2014

Bijna klaar...


Een tijdje geleden kocht ik deze mooie stoffen. Ik gebruik in mijn kerstquilts voornamelijk donkerrood, -blauw en -groen, maar dit wordt een lichtere. Kwestie van eens af te wisselen.

A little while ago, I bought these lovely fabrics. I have been using dark reds, blues and greens in most of my Christmas quilts, but this one is going to be a bit brighter for a change.


Ik begon er vorige zondag aan, en het was zo leuk om mee bezig te zijn, dat ik helemaal vergeten ben om foto's te maken. Ja, ik weet het, ik moet mijn camera meer bij de hand houden...

I started this quilt last Sunday, and as I enjoyed working on it so much, I completely forgot to make pictures of the work-in-progress. Yes, I should keep my camera nearby more often...


Het is een heerlijk tussendoorwerkje, wat het is zo klaar en het resultaat is ontzettend schattig. Het enige dat ik nu nog moet doen is de ophanglussen eraan en een label erop, en dan is deze Karel klaar voor Kerstmis!

Fijne zondag!

It's a nice in-between project, since it's not a lot of work, but the result is lovely. All I need to do is add the hanging sleeves and a label, and this guy is ready for Christmas!

Have a nice Sunday!


5 opmerkingen:

Annelies zei

Wat je laat zien, ziet er leuk uit. Veel plezier met er aan werken.

Ineke zei

Je maakt mij nieuwsgierig hoe het in z'n geheel eruit ziet.
Fijne zondag

Truus zei

Mooie lapjes liggen daar bij jou,maar dat heb je altijd.
Wel stukjes laten zien en niet het geheel??? zuuuuuucht.....
Succes met het afwerken en een gezellige zondag
groetjes,Truus uit Drenthe

Guusje, zei

Ben benieuwd naar het geheel. Het ziet er geweldig mooi uit.

Ellie's Quiltplace zei

@ Annelies: veel kan ik nog niet laten zien, maar dat komt tzt wel. Nu de lussen nog, mijn minst favoriete werkje ;o)

@ Ineke: dat krijg je binnenkort te zien :o) Dit weekend hadden een aantal dames al een voorproefje en hij is goedgekeurd door hen ;o)

@ Truus: met eigen ontwerpen kan ik helaas het geheel pas laten zien als het patroon uit komt... Nog even geduld dus ;o)

@ Guusje: dankjewel! Ik vind het zelf ook een schatje, maar ja, 't is een sneeuwman, en die zijn altijd leuk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...