20 februari 2014

In de straat...


Ik kan altijd voorspellen wat voor weer het wordt aan de hand van het verkeer in onze straat. Als het een regenachtige dag wordt, is het stil en behalve een enkele traktor en auto is er niemand te zien.
Maar als het een zonnige dag wordt, dan is het druk in de straat met families die een wandeling maken (met of zonder hond), joggers, mensen op paarden en fietsers - alleen of in groep.

You can tell the weather is going to be good or bad by the traffic in our street. When it's going to be rainy, it's quiet and besides the occasional car or tractor, there's no one to be seen.
But when it's sunny, it's busy with couples or families that go for a walk (with or without a dog), joggers, people on horses and cyclists - alone or in group.


Thijsje trekt zich er niks van aan, van wat zich buiten afspeelt. Nu het zonnetje weer wat warmte geeft, heeft hij zijn plekje boven de verwarming ingeruild voor de rugleuning van mijn stoel, waar hij uren aan een stuk kan liggen slapen. Enkel voor deze twee paarden tilde hij zijn kopje even op.

Wat een heerlijk leven he... ;o)

Fijne dag!

Thijsje doesn't care at all what's going on outside. Now that the sun is giving some warmth again, he has changed his spot above the central heating for my arm chair, where he can sleep for hours. Only for these two horses, he lifted his head.

Talking about a peaceful life... ;o)

Have a nice day!

8 opmerkingen:

AnitaS zei

Wat fijn he dat het vaak zulk heerlijk wandelweer is.

Anoniem zei

Vanochtend heerlijk genoten van het zonnetje-nu genieten de planten van een fris regenbuitje.
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Unknown zei

Wat is een poezenleven toch mooi! En dan te denken dat ze er zeven hebben....Maar vandaag heb ik wel geen zon gezien!

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ineke zei

Wat een heerlijk leven heeft Thijs toch maar! Wat woon je er toch mooi landelijk!

Liefs, Ineke

Céleste zei

What a wonderful life of cat!!
For the next one, I want the same!!
Bises
Céleste

Irena zei

mooi zeg,is Thijs al gewend in nieuwe huis?groetjes irena

Ellie's Quiltplace zei

@ AnitaS: ik vind het echt genieten. Ik dacht dat het met de wind nog wel koud was, vorig weekend, dus ik had mijn skijas aangedaan, maar dat was veel te warm! Ik heb hem toch niet open durven doen, anders had ik nu waarschijnlijk een verkoudheid gehad...

@ Truus: voor vandaag verwachten ze een droge, zonnige namiddag. Misschien dat ik eens wat in de tuin kan werken. Omdat er vorig jaar niet veel aan gedaan is, wil ik het nu maar zo goed mogelijk bijhouden. Alle verdachte plantjes dat opkomen, whops, er meteen uit! ;o)

@ Chris: de foto's maakte ik vorige zondag, toen was het prachtig! Dit weekend zou het zonnetje weer tevoorschijn moeten komen, als we Frank mogen geloven!

@ Ineke: ja, ik zou best willen ruilen soms ;o) Lekker heel de dag luieren, in het zonnetje liggen en naar de vogeltjes kijken die van de pinda's komen eten.

@ Céleste: me too! ;o)

@ Irena: Thijsje vindt het hier geweldig. Hij kan heel veel zien, heeft veel ruimte om rond te lopen en als hij in een zotte bui is holt hij de trap op en af :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...