24 december 2012

Op tijd...

De afgelopen dagen was ik druk met het verzenden van bestellingen. Ik denk dat er vele Pins & Needles onder de kerstboom zullen liggen!

The last few days have been filled with shipping orders. I guess there will be many Pins & Needles under the Christmas tree!


Tussendoor het verzenden (en de andere dingen waar ik druk mee ben en ik nog altijd niks over kan vertellen), ben ik ook bezig geweest aan de Snow Guys voor ZusJe. Ik wilde ze haar dit weekend geven, maar er was nog best wat werk aan de winkel. Gelukkig was het een rustig en gezellig weekend bij Mams en ik kon de laatste steekjes maken. Hier liggen de Snow Guys even op de Cream & Spices quilt van Mams, nog niet ingelijst, want dat ging ZusJe zelf doen.

Fijne dag!

In between all that (and other busy things, which I still can't tell you about), I've been working on the Snow Guys for ZusJe. I wanted to give them to her this weekend, but there was still some work to do. Luckily, I spend a nice, quiet weekend at Mams', so I was able to finish the stitching. Here are the Snow Guys, posing om Mams' Cream & Spices quilt. They're not framed yet, ZusJe wanted to do that herself.

Have a nice day!

17 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een gezellige kouwe kerels, daar zal ze heel blij mee zijn.

Groetjes
Ines

Irena zei

hele fijne kerstdagen voor jullie,veel liefs irena

katrien zei

Fijne Feestdagen.

Guusje, zei

Wat zijn ze leuk. Ook voor

Guusje, zei

Ik zal de zin even afmaken o). Hele fijne Kerstdagen gewenst.

Carin zei

Wat zijn je sneeuwmannen leuk geworden !! Wij wensen jullie hele fijne kerstdagen.

Anneke zei

leuk geworden! echt leuk om te krijgen!

jjthor zei

I hope you and yours all have a wonderful holiday season!! thank you so much for all the enjoyment you have given throughout the year!!
Jennifer from Texas

AnitaS zei

Je kouwe kerels zijn leuk geworden. Fijne kerstdagen.

Marga (MarPie) zei

Fijne dagen Ellen, ook voor je lief en Thijs natuurlijk.

Groetjes,
Marga♥

Anoniem zei

Je sneeuwmannen voor je Zus zijn erg leuk geworden.
Je maakt het wel spannend hoor.
Voor jou en je familie ook hele gezellige Kerstdagen en een gezond,gelukkig en creatief Nieuwjaar.
groetjes,Truus uit Drenthe

Jasmijn zei

Lieve mannekes hoor! Helaas moeten wij hier nog even geduld hebben want meneer tnt is nog niet langs geweest. Maar niet erg hoor de kerstboom staat nog wel even.
Nogmaals fijne dagen hé
Groetjes van ons allemaal

Anoniem zei

Och Ellen, heerlijk om weer bij je langs te komen ;o) Op het gemak ben ik wat weekjes bij je teru gegaan en heb genoten van je verhaaltjes en sfeervolle (poezen)foto's. Binnenkort ga ik ook weer eens lekker snuffelen in je winkel; voor het aller-, allereerst heb ik (werkelijk!) groen licht gekregen om een leeggekomen muur op te vullen met een zelfgemaakte quilt. Ik mag officieel aan de slag! ;o)

Via deze weg wens ik jou en je mams, plus al jullie geliefden ook graag een mooi en warm 2013 toe. Graag tot iets!

Anoniem zei

Wishing you a wonderful Christmas Ellen and all the best for 2013!

Marguerite zei

Sneeuwpoppen zijn en blijven leuk. Deze drie helemaal.
Groetjes Marguerite

Elvira zei

Felices fiestas espero que las pases rodeada de tus seres queridos y llena de paz Besos

Ellie's Quiltplace zei

@ Iedereen: dankjewel :o) Voor jullie ook hele fijne Kerstdagen gewenst!

@ Ines: ze was er zeker blij mee! Nu nog inlijsten en dan kunnen ze staan/hangen.

@ Truus: het is niet zo spannend hoor, nou ja, voor jullie niet. Maar ik wil nog niks vertellen voor het helemaal zeker is... ;o)

@ Jasmijn: dat is jammer, het is vrijdag meteen op de post gegaan. Met de Kerstperiode weet je nooit, dan kan het al eens langer duren...

@ Monique: leuk! Ik ben benieuwd!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...