22 mei 2012

Nog een rage...?


Afgelopen week ontving ik dit berichtje van Lenie, die 300 piramideblokken maakte van restjes die ze in weckflessen verzamelde (welke overigens nu leeg zijn :o)

hallo ellie
ik heb net de 300 piramide,s gemaakt en ben benieuwd naar de quilts van anderen ook over welke tussen kleur zij gebruikt hebben heb jij daar meer informatie over door bijvoorbeeld dat je weet waar foto,s staan van deze quilt
en nog een leuke toegift mijn vriendin is er ook helemaal gek van en heeft ook al meer dan 100 blokjes gemaakt

lenie

Last week, I received this message from Lenie, who made 300 pyramids from scraps she saved in Mason jars (which are empty now :o)

Hello Ellie
I've just finished the 300 pyramids and I'm curious to see other pyramid quilts. Also I'm curious what color they used between the blocks. Do you have more information on that or do you know where I can find pictures of this quilt?
My friend is also crazy about the pyramids and has made over 100 blocks so far.
Lenie


Net zoals Lenie, ben ik heel benieuwd naar jullie piramidequilts. Ik weet van veel mensen dat ze aan de quilt bezig zijn, en het zou leuk zijn om daar foto's van te laten zien. Zo kunnen we elkaar inspireren en natuurlijk genieten van de verschillende versies van deze quilt. Een virtuele Show & Tell, lijkt je dat niet leuk!

Like her, I'm wondering what your pyramid quilt looks like. I know many people who are working on this quilt, and it would be nice to share pictures, to inspire each other and to just enjoy the many different versions of this lovely quilt. A virtual Show & Tell, wouldn't that be great!


Je kunt mij een foto van je quilt sturen, op elliesquiltplace@hotmail.com. Ik zal alle foto's volgende week op mijn blog laten zien. Voor nu, zal ik het startschot geven, met mijn (ongestreken) quilt-tot-nu-toe.

Veel quiltplezier!

You can e-mail me a picture of your quilt at elliesquiltplace@hotmail.com. I will show the pictures next week on my blog. For now, I will launch, and show you my (un-ironed) quilt so far.


Happy stitching!

9 opmerkingen:

marion zei

wat een leuk idee, al die foto's. Ik ben benieuwd

Ellen zei

Hij is ook super voor al je restjes en een geweldig leuke quilt !!

Groetjes, Ellen

Gonny zei

Voor de resten verwerking is het een heel leuk idee omdat je er het kleinste frutseltje in kan verwerken. Eerlijk gezegd ben ik er zelf (nog) niet mee bezig maar om de resultaten te zien lijkt me hééééél leuk.

Josie zei

I love your pyramids!! Great way of using even tiny scraps... I hate waste! I might just have to make some pyramids of my own....;o)

Marga (MarPie) zei

Oooo ja een show an tell, ik kom zeker kijken want die van jou is ook al zo leuk aan het worden.

Groetjes,
Marga♥

Ineke zei

Prachtig hoor, die piramides!!!

Ellie's Quiltplace zei

@ Marion: ik ook ;o)

@ Ellen, Gonny: wil je wel geloven dat ik nog restjes over heb? Ik ben zo nu en dan al aan het bedenken wat ik hierna wil maken. Het is zo leuk om al die restjes op deze manier op te gebruiken!

@ Josie: it is indeed a great way to use your scraps. I always saved them for whenever such a scrap could come in handy. But I ended up with many scraps, which I never ever would use... This really is a great way to 'get rid of them'. And besides that, you end up with a lovely, warm quilt, full of memories!

@ Marga, Ineke: dankjewel :o)

Guusje, zei

Het ziet er echt prachtig uit. Wat een leuk patroon is dit.

Ellie's Quiltplace zei

@ Guusje: het is een simpel patroon maar wel heel leuk. Het is voor mij weer maar eens bewezen: mooi moet niet moeilijk zijn!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...