2 februari 2012

't Moet niet gekker worden...


Buiten vriest het dat het kraakt en er waait een verschrikkelijk koude wind. Maar het afgelopen weekend was het heerlijk weer en zat de lente echt al in de lucht (OK, ik geef het toe, als ik nu naar buiten kijk en een dun laagje sneeuw zie liggen, is dat klein beetje lente meteen weer verdwenen...). En ik, ik ben bezig aan mijn Summer's End quilt. 't Moet niet gekker worden... Voor je het weet begin ik nog nieuwe herfstquiltjes te ontwerpen ;o)

Veel quiltplezier!

Outside, it's freezing and there's a very, very cold wind blowing. Last weekend though, we had lovely weather and Spring was already in the air (okay, I admit that when I look outside to see a thin layer of snow, I think the first signs of Spring has disappeared again completely...). And I am working on my Summer's End quilt. It must not get any stranger then this... Before you know it, I will start designing new Fall quilts ;o)
 Happy stitching!

13 opmerkingen:

Irena zei

goede morgen,wat ben je vroeg? hoe is er met je ? en ja koud,maar als ik hoor dat in Polen -37 zou zijn ,ja dan hebben we niets te klagen,toch?deze quilt is ook al mooi

GRANNY'S HOUSE zei

Hij begint er al goed uit te zien.
Hier ligt niets meer, maar ik hoor net op het nieuws dat het vanmiddag een beetje gaat sneeuwe.

Groetjes
Ines

ria vogelzang zei

Ik hou ook niet zo van deze kou...... en hoop dat er snel weer lente in de lucht hangt..... :)
Wat een lieve quilt wordt dat; prachtige kleuren!
Sterkte met vandaag! Hoop dat je niet naar buiten hoeft....
Groetjes, Ria.

Anoniem zei

Het is heerlijk buiten en ook knus binnen , je waant je in de zomer achter glas met de zon dus ik kan me best voorstellen dat je met iets zonnigs bezig bent ;o)
Het is weer een pracht!!!!

Bed, breakfast en quilts zei

een zomerquilt is toch ook lekker warm? DOe hem gewoon om met schaatsen..... Hoewel na het schaatsen bij de haard is beter.

AnitaS zei

Het wordt een hele mooie quilt. En wat is er nu leuker als het buiten zo koud is om binnen lekker te zitten spelen met lapjes.

Janet zei

Ik vind dit weer heerlijk is het alleen maar om dat er perfect gequilt kan worden!! En tja als quiltster loop je nooit synchroon met seizoenen of feestdagen, zo ben ik al menig kerstquilt gestart in aug! ha ha
groetjes janet

Fien zei

Ik ben een ontzettende kou kleum, dus als je het niet erg vind haak ik even af bij het woord lente gevoel. Maar binnen lekker bij de hout kachel met een werkje erbij is het goed toeven. Je quilt wordt
bijzonder mooi.
Groetjes Fien.

Anoniem zei

Die top ziet er knap uit!

Inge zei

Een beetje gek is het wel, maar geeft niks hoor! Binnen in de kamer, lekker in het zonnetje, lijkt het echt wel zomer LOL

Marga (MarPie) zei

Och Ellie, wat wordt ze mooi.
Groetjes,
Marga♥

Ellie's Quiltplace zei

@ Irena: Philippe is in Roemenië en daar is het nu -26. Brrrrr.... Zulke temperaturen zijn alleen goed voor op wintersportvakantie ;o)

@ Ines: hier hebben we niks gezien, maar ze voorspellen nog wel flink wat winterweer. Nou ja, in elk geval goed om de bacteriën te doden ;o)

@ Ria: helaas moest ik een aantal keren de baan op met de fiets. Het is niet glad, maar wel heeeeeel koud!

@ Marjolein, Fien, Inge: uit de wind en in de zon is het met een dikke jas buiten ook heerlijk! De vogeltjes fluiten toch al om de lente aan te kondigen.

@ Karen: helaas heb ik geen haard. Maar met een warme kruik op m'n voeten is het ook heerlijk ;o)

@ AnitaS: je hebt helemaal gelijk. In de zomer klagen we vast weer dat het te warm is om te quilten ;o) We moeten ervan profiteren nu!

@ Janet: het is inderdaad waar dat je op tijd moet beginnen. Zeker als je alles met de hand maakt. Bovendien werk ik in de winter liever met lichtere stoffen, dan zie je met lamplicht de naailijnen beter.

@ Josée, Marga: dankjewel :o)

Ellen zei

Wat een mooie quilt wordt dat zeg, en heerlijk toch buiten de kou en binnen heb je de zon ;-)
Fijn weekend,
groetjes, Ellen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...